Sunday 9 November 2014

Cara Mengenali Keaslian Geliga Lipan

Geliga Lipan atau Buntat Lipan

Definisi

Geliga atau buntat adalah sejenis permata yang terhasil daripada unsur nya tersendiri mahupun unsur persekitaran atau alam atau kehiduapan . Contohnya , seperti Buntat Embun yang terasil dari embun itu sendiri bagi unsur alam dan buntat Ikan yang terasil dari perut ikan itu sendiri dan ianya dari unsur kehidupan .

Untuk menguji buntat atau geliga adalah dengan unsur nya , secara lazim nya masyarakat akan terfikir pekara sebegini adalah mengarut dan tahyul .  Namun semua yang berlaku adalah kehendak Allah Yang Maha Esa . Secara contoh nya Geliga Ular akan diuji dengan ular , Geliga Embun akan diuji dengan meletakkan permata ke dalam air dan permata akan tidak kelihatan didalam air .

Sebagai Geliga ianya mempunyai pelbagai khasiat dari segi pendinding , perubatan , penyejuk , kekebalan dan lain lain . Ada juga Geliga yang mempunyai kelebihan dan kekuatan luar biasa dan kadangkala kelebihan tersebut hanya boleh diaktifkan dengan ilmu khusus .

Geliga Lipan 

Asal Usul Geliga Lipan 

Geliga Lipan mempunya 3 peringkat penghasilan nya iaitu :

Mulut
Geliga Lipan yang terhasilan dari mulut adalah dari proses pembentukan bisa yang terkumpul daripada campuran bahan-bahan lain acid dan mineral . Proses tersebut telah membuatkan bisa Lipan itu menjadi membeku dan membatu . Keberadaan Geliga biasa nya berada di sepit Lipan itu sendiri dan warnanya merah .

Kepala
Gelipa Lipan yang berada diatas kepala adalah hasil dari perubahan tempat dan kematangan geliga sendiri . Apabila Geliga Lipan yang berada di mulut lipan melalui proses kematangan . Geliga tersebut akan beralih tempat ke atas kepala . Bagaimana , dari mana dan macam mana proses ini berlaku itu pun susah nak di uraikan . Kerana semua yang terjadi adalah atas kehendak Allah sendiri .

Perut / Badan
Geliga Lipan yang terhasil di dalam perut adalah proses yang hampir sama dari mulut . Ianya berlaku adalah dari proses pembekuan bisa lipan didalam perut sehingga menjadi batu . Bagi bidang sains , ianya dipanggil kanser perut yang berlaku kepada lipan .

Punggung
Selalunya Geliga Lipan sesuatu yang terhasil dari Punggung (dubur) lipan adalah amat tidak bernilai sama sekali . Ini kerana ianya tidak mempunyai apa-apa khasiat dan ianya terhasil daripada Najis lipan itu sendiri . Dan nilai pasaran amat murah .

[Note : Khasiat yang paling tinggi dari Geliga Lipan adalah geliga yang terhasil dari Mulut dan Kepala . Dan nilai nya yang selalu dimaharkan adalah ribuan ringgit berbanding terhasil daripada Perut / Badan dan Punggung (dubur ) ]

Cara Menggunakan Geliga Lipan
Sebenarnya Geliga Lipan boleh diberi pembelajaran khusus dalam cara penggunaan nya dan memakainya . Namun saya terpaksa memberi tahu anda semua , kerana saya tidak mahu anda membeli Geliga Lipan palsu .

Cara-caranya adalah dengan mengambil Geliga Lipan dan diletakan dibawah lidah , selepas itu geliga tersebut harus dikemam . Apabila proses itu dilakukan , anda kan merasa bisa lipan itu menular dan mengalir ke lidah (lidah akan kebas) kemudian ke teliga setelah itu ke urat saraf otak dan akhir sekali ke mata . Proses ini akan menyebabkan anda boleh melihat tembus pandang sehingga pengelihatan dapat menembusi dinding .

Perkara ini berlaku adalah dari proses penularan bisa yang mengalir ke urat saraf sehingga memberi kelebihan kepada sipemakai mampu melihat tembus dinding .

*Maaf jika apa yang ditulis akan menyinggung perasaan sesetengah pihak dan saya juga ingin meminta maaf jika ada tersalah tulis atau tersalah kata . Segala kelebihan datang nya dari Allah Yang Maha Esa .*

178 comments:

  1. Haha lawak benar....bisa lipan kalau kemam masuk saraf boleh bagi nampak tembus dinding???kekekeke.....lebih baik kena sengat gigit lipan je...sama je kan.....bisa lipan masuk saraf jugak kan...hahahaha... siapa pki geliga mmg tolol... sambil2 tu try la minum bisa patuk ular....mungkin boleh xray smpi k tulang manusia kot nanti kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry dude,bukan nak melawak.tapi aku dah buat.dan aku nampak apa ada bawah baju dan di sebalik dinding *time tu kat pasar der* .. D: tp harga dia.. perghh 3k.

      Delete
    2. Insyallah tiada yg mustahil

      Delete
    3. Ckp mcm org xckup rukun iman.. Agak2 laa nk jadi keyboard warrior pn..kun fa ya kun kan.. Kuasa allah.. Apa saja ciptaan allah psti bersebab..hafal dan fahami rukun iman dlu der kalau da bash pn.. Kuasa Allah tiada yg mustahil.. Dgn izin dy..kalau ditakdirkan kun fa ya kun.. Jadi maka jadilah.. Tp jgn pcaya pd bnda tu..tu smua asbab..ibarat demam kita makan panadol laa.. Bukan panadol yg smbuhkan kita..tp dgn izin allah kita boleh sembuh dri demam.. Len kali nk bash pn biarlah berlandaskan hukum.. K.. Skadar nasihat.. Assalam.. Btolkan sy andai kata ada trsalah dan silap

      Delete
    4. Sebab tu geliga ni dicari oleh kaki judi..

      Delete
    5. Ap ayat utk mrngunakan geliga lipan tu..sye xthu nk guna kn geliga tu

      Delete
    6. Ap ayat utk mrngunakan geliga lipan tu..sye xthu nk guna kn geliga tu

      Delete
    7. Ap ayat utk mrngunakan geliga lipan tu..sye xthu nk guna kn geliga tu

      Delete
    8. Ap ayat utk mrngunakan geliga lipan tu..sye xthu nk guna kn geliga tu

      Delete
    9. Ap ayat utk mrngunakan geliga lipan tu..sye xthu nk guna kn geliga tu

      Delete
    10. Ap ayat utk mrngunakan geliga lipan tu..sye xthu nk guna kn geliga tu

      Delete
    11. Basic Icon check la video2 dalam youtube sebelum buka mulut cam tu...

      Delete
    12. karut gila, bkn nk lawan mksud kun fa ya kun tu tp nk mnipu smpai org biasa cm kita ad power mcm makhluk ghaib tu mnipu sangat2, igt superman ka

      Delete
    13. Mcm mna nak hilangkan tembus pandang ni menyesal aku buat
      Adooiii...mcm2 dah aku pandang ni yg tak sepatutnya aku
      Pandang dah terpandang...susah la mcm ni.

      Delete
    14. Maaf tanya betul ke apa yg kau ckp ni...kau pandang apa

      Delete
    15. HAHAHA dek blajar bagi hbis dulu bru ckp psl ni .... , kalau kau tk percaya bende ni kenapa kau baca sampai habis ? wkwkwk sah bocah baru lahir

      Delete
  2. assalam.. bminat cari geliga lipan.. pusaka kluarga yg xtrjaga.. w.app saja d talian 0128341360.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum.
      Buntat / Geliga lipan yg asli jika diletakkan dibawah lidah Dan dikemam akan berasa seperti payau Dan kelat seperti bisa.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Msh adalah Geliga lipannya,krm by email : rachmanfif@gmail.com

      Delete
  3. Sy penah telan bisa ular. Lg pon bisa ular klau ditelan x ada apa2 buruk pon berlaku abb bisa ular effect kt darah. Basic icon.

    ReplyDelete
  4. Sy penah telan bisa ular. Lg pon bisa ular klau ditelan x ada apa2 buruk pon berlaku abb bisa ular effect kt darah. Basic icon.

    ReplyDelete
  5. Bagi yg berminat dengan geliga lipan boleh berhubung dgn zul di 0195444342. Semuanya dgn izin Allah. Insya Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam shah...saya juga ada sepasang batu tersebut ingin sy maharkn kepada sesiapa yg berhajat...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Mcm mana kita nk tahu geliga lipan tu asli ke tak ?

      Delete
    4. Blh sye tahu brape harga

      Delete
    5. Saya pun ada geliga lipan ni.. www.wasap.my/60108101088/NakGeligaLipan

      Delete
  6. salam.kbetulan sy ada dpt satu geliga lipan warna merah yg kecil,mcm mn sy nak tau geliga tu btul2 asli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu sahabat sudah terangkan diatas..yang benar2 asli saja bole tembus pandang..dengan izin Allah..dan satu lagi kebal senjata tajam

      Delete
    2. Tu sahabat sudah terangkan diatas..yang benar2 asli saja bole tembus pandang..dengan izin Allah..dan satu lagi kebal senjata tajam

      Delete
    3. Siapa yang ada geliga lipan yang asli.. Yang mahu di mahar kan rm 2 juta

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Saya ada geliga lipanlipan ingin d maharkan ..Bleh watsapp saya d talian 01151678207

      Delete
  7. Hanya orsng yg tidak berpengrtahuan dan cetek ilmu sahaja yg berani bercakap seolah olah mencabar dsn menafikan kuasa allah azawajala..seperti basic icon yg tidsk layak sama sekali dijadikan icon..cakap biar bertapis.guna akal bah boss.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn...bodo tu org...

      Delete
    2. Assalamu alaikhum..yg pasti apapun jua diciptakan oleh maha pencipta ada hikmahnya dan kelebihannya trsndiri.dgn akal fikiran dgn ilmu tntang sesuatu prkara,hal atas niat dan tujuan kita sndirila mnfaatkan..jgn melebihkn atau trlalu taksub biarpun diri sndiri telah merasakan,melalui setiap apa yg diprkatakan..sesungguhnya segalanya tanpa izinNya tidak akan atau mungkin trjadi..semoga kita semua sentiasa dilindungi dr prkara yg boleh mendatangkan syirik dihati.aaminnn.tiada yg mustahil bg Allah.Allah subahanahuwataalla maha brkuasa atas segalanya..tujuan utama mengingatkan diri sendiri dahulu..

      Delete
  8. Assalam.... nak geliga lipan.... berape ek.. sye benar2 ingin beli.... bkan untuk melawan kuase Allah S.w.t.. pm sye plizzzz ..0174394372

    ReplyDelete
  9. Assalam.... nak geliga lipan.... berape ek.. sye benar2 ingin beli.... bkan untuk melawan kuase Allah S.w.t.. pm sye plizzzz ..0174394372

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ade 4 biji klu berminat whatsapp 0163610894 asap urgent nk pakai duit

      Delete
  10. Geliga lipan sepasang nk dimaharkan..whatapps 01124033023 khairul

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Shah saya ade 4 biji klu bwrminat whatsapp 0163610894

      Delete
  11. Salam...sy ade sebiji geliga lipan merah..jika sesiapa yg berminat bole berhubung di no ini(0176577926)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geliga Lipan untuk di miliki bagi untuk yang tahu nenggunakannya.
      Saya ada sebiji warna merah.
      Jika mahu membeli,
      Direct call atau whatsapp saya 0128665947. Sham.
      Papar kota kinabalu sabah.
      Terima kasih

      Delete
    2. sya pon ada sepasang..ingin dimaharkan..berminat wasap sya 0174257010

      Delete
  12. Sy nk..baper yee whstup 0109506061

    ReplyDelete

  13. Salam..sy ade 2 biji geliga lipan siap dgn sarang tembaga..masalahnye sy tak tau cara nk gunakannye sbb geliga nie diberikn oleh seorang hamba allah kepade sy..kalau sy maharkn,ade yg nk tak??wasap 0136391234

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi berepa maharnya kalau kena gan hargaya saya ingin membelinya.

      Delete
  14. Saya ada 3 biji geliga lipan,1 jantan dan 2 betina,geliga tu di beri oleh seorang hamba allah yang tidak di kenali,kalau berhajat sila hubungi saya wasap 0124144840

    ReplyDelete
  15. Saya ada 3 biji geliga lipan,1 jantan dan 2 betina,geliga tu di beri oleh seorang hamba allah yang tidak di kenali,kalau berhajat sila hubungi saya wasap 0124144840

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan mahu jual geliga tu?? Apa perbezaan khasiat geliga jantan & betina??

      Delete
  16. Ada kesan sampingan ka apa2 dalam penggunaan geliga lipan ni??? Maharkan bermaksud 'diberi'?? Maaf saya org baru nak belajar ttg geliga lipan dan berminat utk memilikinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahar maksud nye..dipindah milik..maksud lebih jelas.."Dijual"..maaf klu ade yg silap..itu ape yg sy paham

      Delete
    2. Mahar maksud nye..dipindah milik..maksud lebih jelas.."Dijual"..maaf klu ade yg silap..itu ape yg sy paham

      Delete
  17. saya ada geliga raja lipan.sape nk wtsp saya.0199942243.500k saje.....

    ReplyDelete
  18. i have geliga lipan out from mouth nd head
    still in yellow colour
    anyone intrested contct me through watsapp 0143468976

    ReplyDelete
  19. i have geliga lipan out from mouth nd head
    still in yellow colour
    anyone intrested contct me through watsapp 0143468976

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Salam..sy ade sebijik geliga lipan untuk dimaharkn..penah digunakan untuk menyedut bisa sengatan binatang berbisa..penah diuji oleh sahabat tembus pandang dn dikatakan di ambil dr mulut lipan..berminat boleh wassp 01121295926

    ReplyDelete
  23. As salam...maaf mencelah, saya ada sepasang geliga lipan dari kepala jantan dan betina, saya ingin serahkan sebagai hadiah dgn bertukar wang dari sahabat2 yg berminat...sila hubungi saya di nombor 019-7585875 (nilai hadiah sebanyak RM20K untuk sepasang geliga). Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm mna nak tau ori atau tak?? sya pun ada sepasang dri jantan dan betina, tpi da cuba letak d bawa lidah tiada apa perubahan, ada yg mengatakan buntat lipan nak d bgi mkn dlu baru berhasil btul ka? tunjuk kan cara2

      Delete
  24. Yg komen ada geliga lipan tu bleh x trus bgtau maharnya. Sy berminat nk beli. Sy nk jual bleh wasap 0199836598

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ada sepasang geliga lipan...beminat call@whatsapp 0189136098

      Delete
  25. Saya ada sepasang geliga lipan, dh cuba dibawah lidah cuma sakit kerongkong ke esokan hari nya, tdk tembus pandang, adakah geliga tersebut palsu, lemah atau etc... Mohon nasihat tp bila dicuba d tangan ada getar

    ReplyDelete
  26. Saya ada sepasang geliga lipan, dh cuba dibawah lidah cuma sakit kerongkong ke esokan hari nya, tdk tembus pandang, adakah geliga tersebut palsu, lemah atau etc... Mohon nasihat tp bila dicuba d tangan ada getar

    ReplyDelete
  27. Insyallah dgn izin allah yg maha agong...

    ReplyDelete
  28. Dgn izin allah tiada yg mustahil...benda yg pelik pun akan jadi benar sekiranya di izinkan allah subahanahuwataala...wan mohd sani bin sabdin...

    ReplyDelete
  29. Saya nak cari sendiri geliga lipan , tolong tunjukan cara, kena bela lipan sampai besar dan tunggu dia hasilkan geliga ke atau tebas2 kat kebun cari2 kat bawah2 batu besar kot2 ada lipan dgn geliga ke , nak beli xmampu pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena ikut kaki judi atau jadi kaki judi sampai mahir.
      kejadian pernah berlaku ketika aku berumur 5 tahun 1974 aku dijaga pakcik aku mmg kaki judi aku cuma ikut dan diam shj ketika mereka leka berjudi aku pernah ternampak lipan yg amat besar merayap dari bawah tiang rumah disebelahku lalu terpandang aku dgn sama2 terkejut dan aku lihat mulutnya becahaya kuning spt bara rokok seolah memegurku meminta laluan selepas itu ia hilang disebalik bayang org2 sdg leka berjudi aku mcm terpaku tak dpt buat apa itu shj yg aku ingat dan satu yg aku ingat pakcik aku dpt tanah kebun 13 ekar

      Delete
  30. sya ada sepasang buntat lipan, mcm mna cara nak guna

    ReplyDelete
  31. whatsapp 0167665246 iskandar, sya ada sepasang buntat lipan tlong tunjuk kan cara2 penggunaan nya

    ReplyDelete
  32. whatsapp 0167665246 iskandar, sya ada sepasang buntat lipan tlong tunjuk kan cara2 penggunaan nya

    ReplyDelete
  33. Buntat lipan alami berkhodam.bertuah. Dimaharkan tanpa perantara hub.+6285332521985 banjarbaru kalimantan selatan indonesia

    ReplyDelete
  34. Saya ada geliga lipan dan buntat kelapa anti basi. Klu berhajat minta watsup. 01126617014

    ReplyDelete
  35. As Salam.
    Tuan/Puan
    Jika anda di negeri Sabah dan mahu menjual/memaharkan barangan Kebal Umum & barang2 yg mempunyai keindahan alami.
    Call/Sms/Wassup
    014 2005338
    Pembeli sedang mencari dan menunggu barangan tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami ingin maharkan geliga lipan..warna merah kemerahan sekali dgn lipan yg mati beragam 0169883241 zul terengganu

      Delete
    2. Kami ingin maharkan geliga lipan..warna merah kemerahan sekali dgn lipan yg mati beragam 0169883241 zul terengganu

      Delete

  36. Saya ade beberapa pasang geliga lipan untuk dimahirkan dan dimaharkan geliga ni pemberian arwah datuk saya .. Saya telah bawa berjumpa org mahir , dan geliga ini ade ade keindahannya sepsang geliga berwarna putih susu dan merah jambu dan sepasang lagi berwarna merah keorenan Pm 0196016248 jika awak berminat, tetapi saya kurang mahir menggunakannya

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  38. saya ada yg warna kuning utk dimaharkan berminat boleh WhatsApp 0199229296

    ReplyDelete
  39. Yg ori geliga lipan warna coklat muda..ok bila geliganya terkena percikan air dlm masa sejam warnanya berubah jadi merah2 perang gelap..sye ade simpan ianya mampu berubah warna ade sesiapa sanggup membelinya sye nk jual 2ok wassp 01111622044

    ReplyDelete
  40. Sy pon ada geliga lipan tapi x tahu nk guna..sepasang..sape berminta boleh wassup kita mahar sekadar mampu..

    ReplyDelete
  41. Sy pon ada sepasang geliga lipan..tapi tak penah test pon..sy berminat sy boleh maharkan sekadarmampu..beminat waasup no ni 0197468382

    ReplyDelete
  42. Assalam semua hari ni bertarikh 1/4/2017 . Ada sedikit yang saya ingin ceritakan tetang geliga lipan ni . Saya ada sepasang geliga lipan . Saya baru je beli dengan harga yang******* 😊 . Sebelum saya beli saya buat percubaan / test, ternyata mukjizat atau kurniaan ini betul dengan izin Allah juga kalau dia nk jadi . Saya cucuk jarum pada lengan sy mmg xde rasa pape n xkluarkan darah pn . Mungkin hari ini adalah rezeki sy untk brtemu dan melihat dgn mata kasar sy sndiri geliga lipan ini.. Dan rezeki sy juga dpt dgn harga yg murah(rezeki) huhu~ tu je . Pantang larang dia ada tau😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam tuan,
      boleh beri tunjuk ajar untuk pantang larang dan cara menggunakannya??
      saya ada sepasang geliga lipan jantan dan betina.
      boleh wassup no sy..0122883482

      Delete
    2. Saya ade sepasang tp test bawah lidah tak jadi ape atau ade ape2 yg perlu dibuatbke tuan.. Mohon tunjuk ajar ya... 01163696100

      Delete
  43. Assalam semua hari ni bertarikh 1/4/2017 . Ada sedikit yang saya ingin ceritakan tetang geliga lipan ni . Saya ada sepasang geliga lipan . Saya baru je beli dengan harga yang******* 😊 . Sebelum saya beli saya buat percubaan / test, ternyata mukjizat atau kurniaan ini betul dengan izin Allah juga kalau dia nk jadi . Saya cucuk jarum pada lengan sy mmg xde rasa pape n xkluarkan darah pn . Mungkin hari ini adalah rezeki sy untk brtemu dan melihat dgn mata kasar sy sndiri geliga lipan ini.. Dan rezeki sy juga dpt dgn harga yg murah(rezeki) huhu~ tu je . Pantang larang dia ada tau😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. asalam tuan..
      boleh bgtau ape pantang larang nye??
      share la siit

      Delete
  44. assalam semua sesiapa yg benar2 memiliki geliga lipan asli pm sy 012 5002892

    ReplyDelete
  45. assalam..saya ade geliga lipan.tapi tak tahu cara nak guna dan nak mahirkan serta pantang larangnya..
    boleh sesiapa beri tunjuk ajar tak??
    mohon bantuan dari tuan2 semua yang sudi mengajar..
    wassup sy ye... 0122883482

    ReplyDelete
  46. asssalamualaikum...saya ada sepasang geliga lipan yang di berikan seorang hamba Allah...dari keadaannya di lihat perlu di pulihkan...ada sesiapa tahu bagaimana hendak memulihkannya...boleh hubungi saya di 017-2075214...mohon bantuan rakan2 yang arif...- HAMBA ALLAH YANG DHOIF

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kacang je... randam separuh dlm embun, khamis mlm jumat rendam separuh sambil baca yasin pastu letak atas kapas ,letak sikit beras.

      Delete
  47. Sy baru lepas jumpa satu dlm Laci lama, yipee...

    ReplyDelete
  48. Assalamualaikum wbt . saya ad satu geliga lipan bara . tapi xtahu cara penjagaanny atau penggunaannya. ad sape2 yg sudi ajar? ws 01116356120

    ReplyDelete
  49. Hi all! Siapa berminat mau beli geliga lipan asli colour merah. Call/sms 0146675144 area Sabah

    ReplyDelete
  50. Siapaada Geliga Lipan yg boleh tembus pandang share
    email saya berapa harga cocklikesteel@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Insyaallah Mudahan yg keluarga saya simpan ini asli...
    Saya ada sepasang Geliga lipan
    Nak tengok wasup +6285245656277

    ReplyDelete
  52. Sy Ada 1 je geliga lipan Ni tpi x pernah test pulak. Simpan dh lama lebih 5 tahun. Kadang² rasa nk jual sebab no pakai Duit. Kadang² rasa syg pulak sebab susah nk dapat. Apa² pun bagus blogni banyak penerangan nya. Terbaik tuan tanah. Nak tgk wasap sy 0193104654 angah Kluang johor.

    ReplyDelete
  53. Sayapun ada geliga lipan ni asli
    Saya nak maharkan kepada sesiapa shaja dgn maharnya rm.50k boleh tes tengok.
    Call/whatsapp 0183176300

    ReplyDelete
  54. Salam buat semua, sy disini ingin maharkan sepasang geliga lipan kebal kulit anti tetak rm3770.75 sen yg kebal umum seluruh smpai ke rambut maharnye rm7777.75sen berminat whatsapp 0182554991 beng

    ReplyDelete
  55. saya mencari geliga lipan tembus pandang. hubungi saya 0194268989 - Man

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klau nk geliga lipan bleh mencuba dlu kalau brhajap..wtsap 0145184487

      Delete
  56. Orang yang masih kurang ilmu dunia akan berkata merapuh. Memang kamu tahu ilmu akhirat tapi semua tu percuma saja, Tiada guna semua tu. Orang bagi pencerahan tentang benda dari alam ghaib sebab dia sendiri sudah cuba. Aku sendiri pun sudah cuba..aku sepasang saja. Tapi kalau lerak bawah lidah, lidah kebas. Aku pernah mimpi...dua lipan. Satu lipan ada dua ekor satu kepala..lipan dua tu mengejar macam binatang kelaparan. Aku pun lari..lari sekuat hati. Tiba tiba di tangan kanan. Satu jadi gelang satu berlilit d jari jari.. ada dua lipan merah bara dan lipan hitam pekat. Tiba tiba dua lipan yang mengejar tu terus hilang. Lipan yang d jari mengetuk kuku 3kali.. aku pun terus terbangun.lepas tu aku duduj termenung dan ingat kembali mimpi tu..ternyata geliga lipan yang aku ada ni, pelindung dari ilmu hitam,penarik rezeki, belum tembus pandang sebab masih tahap sederhana,dan sebagainya. Tapi aku kurang pasti khodamnya dan cara penjagaannya yang macam mana.

    ReplyDelete
  57. Assalam semua...alhamdulilah dengan izin allah sy memiliki sepasang geliga lipan jantan dan betina.. yg betina lbh besar dr yg jntan... ay berniat nk maharkan pada sesiapa yg mmpu mejaganya dengan baik. Arap digunakan pd jaln yg btol..nk tau lbh lanjut wasap sy. .akn disertakn gmbr...0145173311

    ReplyDelete
  58. Assalam semua...alhamdulilah dengan izin allah sy memiliki sepasang geliga lipan jantan dan betina.. yg betina lbh besar dr yg jntan... ay berniat nk maharkan pada sesiapa yg mmpu mejaganya dengan baik. Arap digunakan pd jaln yg btol..nk tau lbh lanjut wasap sy. .akn disertakn gmbr...0145173311

    ReplyDelete
  59. Assalamualaikhum..call sy terus jika ada yg nk,mencari geliga lipan..bknla brmaksud banyak pada sy.ada 2.sahabat sy nk jual.katanya perlu sgt guna duit waktu ketika ini..sy hanya ingin membantu niat tujuan sy.hubungi terus sy jika benar2 ingin beli.segala khasiat yg pasti bukan keja sy tuk memberi jaminan.ujila dgn dimulai dgn bismillahhirahmanirahim.mohonla kepada Allah subahanahuwataalla dgn sebenar benar pemohonan apa jua yg diinginkan.Yakinla.jika dizinkanNya pasti ditunjukkan dan dibuktikan kebenarannya 0104235036..

    ReplyDelete
  60. Assalamualaikum sya ada geliga lipan 7 blh pm yee..area sabah(01110295379)

    ReplyDelete
  61. Assalamualaikum
    Saya ada geliga lipan,
    Kawan saya dapat sendiri daripada seekor lipan di tepi pantai di terengganu semasa kursus,
    Geliga tersebut keluar dari mulut lipan.
    Besar juga lipan tersebut.
    Jika berminat boleh datang uji sendiri area kajang,
    Ada beberapa biji.
    Saya tidak berminat untuk menggunakan khasiat geliga tersebut cuma berminat untuk menjualnya sahaja.
    Harga pembeli boleh tawarkan kita kepada saya dengan harga yang betpatutan.
    017-3856189
    En Wan kajang.

    ReplyDelete
  62. Assalamualaikum tuan, sy ada pelbagai barang untuk dimaharkan.Tuan boleh test sendiri keasliannya.Berikut adalah brg yg ada dgn sy :
    -geliga sisik naga
    -geliga cenderawasih
    -mustika permata embun
    -besi kuning kalimah Allah dan Muhammad
    -Minyak akar bulu perindu
    -Duit sukarno anti rasa
    -Batu kewibawaan
    #mahar boleh dirunding
    #Lain2 brg boleh request.Smua sy ada
    whatsapp sy 0194427271

    ReplyDelete
  63. saya punya 1 buah geliga lipan warna merah ke merah mudaan dan dulu juga pernah diuji untuk anti goresnya...
    minat serius hub 085326600660

    ReplyDelete
  64. Slkm.sy punye geliga lipan hitam dan putih air sepasang Asli dapat dari mulut lipan,mahu dimaharkan...boleh tembus pandang kalau tahu gunaye..col 01127394726 aman.

    ReplyDelete
  65. Saya ada buntat semut siapa yg berminat boleh terus call atau whatsapp saya, ...0111-7960134

    ReplyDelete
  66. Assalamualaikum pada sesiapa yg berminat dengan geliga lepan atau buntat lipan bleh berhubung dengan saya,saya ada sepasang,satu kecil n satu lagi besar warna kuning kemerahan,jeran saya yg bagi kat saya,dia jumpa semasa sedang menyiram pokok bunga,dua ekor lipan sedang berentap,lalu dia pun siram lepan tadi dengan air lepin tu pun lari,tetapi peliknya tempat lipan yg berentap tadi mengaluarkan cahaya,dia pun kuis tanah tu dengan kayu,apa yg pelik nya cahaya yg keluar dari tanah tu adalah geliga,jadi pada siapa yg berminat saya ingin mahakan dengan harga 7j yg berminat bleh wantsapp saya tepon tak layan.

    ReplyDelete
  67. Aslmkm..sy ingin bertnye kpda y pakar dlm bad geliga lipan ni,dri tganu,sy cme ingin thu ori atau palsu,wrne merah,ade ,2 bji.saiz agak sama,bkn bulat,agak bujur sdikit,pnh hilng sbji,tpi ade blik 2 bji,sy buat tak mnjganye,hnye simpan je.dh lme,chya merh akan nmpak d wktu siang..kpd y mhir dlm bad ni,tlng kmn y murni dn brkngsi ilmu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hok ambe,ambe tray asing2.sutey dlm bekas tembaga sutey lgi dlm laci robok,hok dlm robok tu berketuk macam guli jatuh atas lantai.tuktuktuk bunyi.

      Delete
  68. Bagaimana cara menggunakan buntat lipan?

    ReplyDelete
  69. Bagaimana cara menggunakan buntat lipan?

    ReplyDelete
  70. Bagaimana cara menggunakan buntat lipan?

    ReplyDelete
  71. as salam sya ingin maharkn spsg buntat lipan..sesiapa berminat boleh wasap sya 0174257010

    ReplyDelete
  72. Sy ade geliga lipan lain dari yg lain sbb nya die kembar siam.. mase sy dpt tu die wane putih jernih.. lame2 dh 3thn sy simpan die bertukar jadi warna coklat perang.. bila letak kt tgn getarannya kuat sgt.. bila sy letak dlm air dan minom air tu sakit tekak sy 3hari nk telan air liur pon ssh..

    ReplyDelete
  73. Saya ada sepasang geliga ni, taktau nk guna macam mana.kalo ade yang berminat saya nk maharkn.pm whatsup 019-7763909

    ReplyDelete
  74. beno ke kome labun ni....gelige lipan tembus pandang le kebei le...slalunya org ni labun je beso....sudohnye xmandang...klu beno labun kome kat (kl) ade yg nak beli...kat melaka nak proses...klu beno ade pastu nak buat projek kabo ke teman...tp kan teman rasa juei lg senang dr proses....rasenye leee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aje nye ye.. penat2 nk proses buat ape.. hat teman dpt ni pun.. teman nk juei je.. kot ade yg bekenan blh le wasap teman 0108101088 teman ade 11 bijik chor..

      Delete
  75. Wasup sy untuk buntat lipan..

    ReplyDelete
  76. Sesiapa yang barang mempunyai keindahan atau dana untuk dizahirkan call@wassap 0182626814

    ReplyDelete
  77. wassup saa boss 0164147912

    ReplyDelete
  78. Saya ada 3 biji geliga lipan berwarna kuning2 oren.. seseorg hmba Allah yg telah memberi sya. .Sya tdak tahu cara mngunakan nya.. Sya ingin maharkan sja kerna sya perlukan duit tuk kuarga sya yg susah sya maharkan 50k msi bleh runding lgi klau mau..sesiapa yg memerlukan nya ..bleh hbungi d talian 01151678207..

    ReplyDelete
  79. Siapa Yg mncri gliga lipan ..Sya ada 3 biji bwrna oren ..Sya ingin mahar kan shaja ..Lgi pon sya tidak tahu cara mngunakan nya. .Klau mau tngok bleh watsapp sya.. 01151678207..

    ReplyDelete
  80. Saya Ada sepasang geliga lipan. Bolih uji keasliannya.Ingin dimaharkan rm18,888.00. Berminat wasap 01164329979

    ReplyDelete
  81. Saya pun ada sebiji. Yg penting saya tau ciri2 nya. Kadang bertukar warna dari putih susu kpd jernih & sebaliknya. Awal dulu rasa pelik juga kenapa boleh berubah tone warna tanpa ubah saiz. Byk yg berlaku bersifat ghaib. Memang benar pun ia mistik.

    ReplyDelete
  82. Salam saudara2.. saya dari Aceh.
    Saya punya Geliga lipan 22 butir yang saya dapatkan langsung. Saya ingin memaharkan nya. Jika ada yang minat bisa wa saya +6285261558278

    ReplyDelete
  83. wasap saya kalau ada yg berminat geliga lipan 0108101088

    ReplyDelete
  84. Allah S.W.T lebih mengetahuinya lebih dari kita, & semuanya diatas kehendakNya. Sebagai contoh anda ada seorang yang sihat, tiada sakit tiada kanser. Tiba2 esok kamu meninggal, adakah keluarga kamu akan menyalahkanNya?!

    Sila paham dan belajar ilmu duniawi dan akhirat juga ada baikmya, bukan utk ditunjuk2 tapi utk diri sendiri.

    Semua yang terjadi atas kehendakYa, biar orang nampak kita bodoh tapi kita berilmu...

    ReplyDelete
  85. Letak bawah lidah ke atas lidah

    ReplyDelete
  86. Saya ada geliga lipan asli.. pm 0199325797

    ReplyDelete
  87. geliga lipan kebal umum ada ka

    ReplyDelete
  88. geliga lipan kebal kulit pm 01116421162

    ReplyDelete
  89. Saya ada geliga lipan merah.. Jika ada btul2 berminat wasaap no saya 0124897554..

    ReplyDelete
  90. Sy ada sebiji geliga lipan merah.0179562138

    ReplyDelete
    Replies
    1. call sy jika mahu membeli geliga lipan asli 01140349717

      Delete
  91. Yang pasti kalau ada geliga lipan dirumah akan ada banyak lipan dirumah.

    ReplyDelete
  92. Assalamualikom,saya Ada beberapa geliga lipan yg saya dapat Dalam beg saya Dan semua saya dapat adalah d waktu saya sakit Dan Ada juga geliga lain yg saya tak tahu namanya .berminat watsap saya Di 6017-2806166 kalau boleh saya nak mahalkan pada yg berminat..watsap saya boleh tunjuk gambar.terima kasih

    ReplyDelete
  93. Buat batu cincin saja lah... Tak de magic nya

    ReplyDelete
  94. Nobitaslot Situs Agen Slot, Daftar Slot Gacor Online Terpercaya di Indonesia

    Nobita Slot adalah Agen Slot Terpercaya di Indonesia, Daftar Situs Slot Gacor Online Terlengkap dan Terpopuler Hanya di Nobitaslot.

    nobitaslot
    nobita slot
    daftar slot
    daftar slot online
    daftar slot terpercaya
    daftar situs slot
    daftar agen slot
    daftar slot gacor
    situs slot
    situs slot online
    situs slot gacor
    situs agen slot
    situs slot terpercaya
    agen slot
    agen slot online
    agen slot terpercaya
    agen gacor online
    agen slot online
    agen slot gacor
    gacor online
    gacor slot
    gacor slot terpercaya
    slot
    slot online
    slot terpercaya
    slot online terpercaya
    slot gacor\

    ReplyDelete
  95. Sy nk mintak tolong viralkan berita baik ni yeπŸ“’πŸ˜‰
    Assalamualaikum salam sejahtera warga groupπŸ“’

    1) Ni berkenaan kisah hidup pesakit lutut kronik dan masalah saraf sendi2 dan juga kisah hidup pesakit kanser stage 1 sampai stage 4, pesakit gout kronik dan juga produk yg berpatutan harga nya tapi kesannya setanding ubat harga mahal ribuan ringgit.

    2)Dah ramai yg sembuh dengan penawar herba saya ni. Kanser yg sudah merebak ke organ-organ lain pun boleh diubati insya Allah.☺πŸ‘πŸ»

    3) banyak pengalaman dah saya berdepan dengan pesakit2 kanser,sakit saraf,sakit lutut dan gout. Ramai yg dh pulih.

    4)Mcm2 kanser blh rawat termasuk leukimia,paru2,limfoma dan lain lain

    5) Puan Rasmani Binti Md Noh psakit lutut kronik yg terpaksa jalan mengesot esot atas lantai dan klau cuba berjalan secara berdiri boleh dengar lutut berbunyi bunyi tulang yg sangat sakit. Hendak masak terpaksa gunakan kerusi sebab xmampu berdiri lama2 dan lepas 6 hari minum dah mampu berjalan lancar dan saraf kaki dah tak tegang dah. Mampu masak berdiri semula. Kesan sangat cepat baru 6 hari minum.


    Jadi skg ni sy rsa perlu share berita ni buat semua supaya masih ade harapan bg mereka yg tercari2 penawar kanser yg tepat .πŸ’ͺ🏼


    ▪Adik Izzat b.muhd Ariffin ,kanser Burkit Lymphoma stage 4 sekarang dh sembuh
    Guru nya memberitahu beliau x pernah nampak seperti pengidap kanser tahap 4, kerana sentiasa nampak cergas dengan pengambilan jus yang memberi tenaga dan merawat.Beliau mengambil jus herba ini dr kanser tahap 4 sehingga sembuh.

    ..........................................................................
    ▪️Pn. Hayati Abd Hamid- Pensyarah Kanan UITM, kanser payudara stage 4.
    Skg dh sembuh dn shat walau pon pernah diberitahu oleh doktor yang beliau hanya mampu bertahan 1 tahun saja untuk hidup. Beliau setia dengan jus herba ini selama lebih 6tahun.
    Beliau mengarang sebuah naskah/buku yg mengisahkn pengalaman beliau sepanjang perjuangannya melawan kanser dengan mengambil jus herba ini sebagai salah satu rawatan alternatif (nk buku nti blh order)
    Terkini (2020): Beliau pernah ditemuramah dlm rancangan Selamat Pagi Malaysia di Tv1 menceritakan tentang perjuangan beliau menempuh kanser dari tahap 4 hinggalah sembuh.
    ....................................................................................................................................................
    ▪Puan Rohana Binti Ismail seorang yang cergas dan aktif dalam mendaki gunung termasuk gunung Kinabalu dan lain2 gunung di Malaysia tapi sejak sakit bengkak lutut, segala aktiviti lasak terpaksa dilupakan sehingga nk turun tangga di ofis pun terpaksa turun bagaikan ketam turun tangga sebab lutut bengkak. Setelah minum jus ini, dalam masa 1 minggu saja kaki beliau dah semakin sembuh semula. Bengkak dah surut dan dlm msa 2 mingu saja mampu berjoging kembali, naik bukit dlm 8km jauh nya dah tak sakit2 dah lutut.
    ..........................................................................

    ▪️ Kanser Limforma B - cel tahap 4

    En Shahrizal Taib, 41 tahun, pesakit kanser Limforma b cell tahap 4 ketulan di paru paru 8 cm pernah kena tebuk paru2 sebab berair ,tahun 2020. Dia mula minum jus herba pada tahun 2021. Pernah jalani kimoterapi 8kali dan radioterapi 15kali. Dia minum jus herba ini semasa dalam kimoterapi dan badan terasa bertenaga, tidak mengganggu proses kimo malah amat memberi tenaga tidak seperti pesakit lain yg tak minum herba. Herba bukan beri tenaga saja tp merawat sampai sembuh.


    Call order wasap@call- En Mohd Zuhairi Bin Noordin- 017-4687570

    ReplyDelete